zaterdag 28 maart 2009

Michelle Rodriguez verliest zelfbeheersing

AMSTERDAM -
Fast & Furious-actrice Michelle Rodriguez is op het vliegveld in Mexico een cameraploeg te lijf gegaan.

De actrice, die in een rolstoel zat en een donkere zonnebril droeg, schreeuwde naar een verslaggever dat ze ziek was. Daarna sprong ze uit haar stoel en haalde ze uit naar de crew. De mannen wisten haar klappen te ontwijken. Wel kregen ze een flink aantal scheldwoorden naar hun hoofd geslingerd.

Rodriguez (30) liet de volgende dag tijdens een persconferentie weten: "Ik ben ook maar een mens. Soms verlies ik mijn geduld en spring ik uit mijn vel." Het woord 'sorry' komt blijkbaar niet in haar woordenboek voor...

Bron: Telegraaf Privé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Contact - Adverteren? - Over ons - ©2009 -